news

اطلقت اسواق المزرعة حملتها الترويجية السنوية التي استهدفت الملايين والمستمرة لمدة 3 اسابيع متواصلة، حيث اشتمل المهرجان على عدد من العروض باسعار تنافسية ومسابقات يومية خلال فترة المهرجان فاز بها 200 رابح، كما تم تزيين الفروع بالمواد الدعائية المنوعة، والبالونات المطبوعة، وتصنيع بوابات لفروع مختارة. و تغطية فعاليات المهرجان من قبل المؤثرين في وسائل التواصل الاجتماعي وحملة رسائل نصية بعدد نصف مليون رسالة.

22/03/2021

Farm Markets launched its annual promotional campaign that targeted millions and lasted for three continuous weeks, as the festival included several offers at competitive prices and daily competitions during the festival period, which 200 winners won. Furthermore, the branches were decorated with various promotional materials, printed balloons, and the manufacture of portals for selected branches and covered the festival activities by influencers on social media and activists via text messages with half a million messages.